Generala

Rambursarea noastra durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. Trebuie să fie în ambalajul original, iar personalizarea trebuie sa fie gresita din cauza noastra.

In cazul in care se doreste retrunarea iar produsul a fost personalizat conform cerintelor si nu prezita defect, rabursarea nu se poate efectua

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare.

Articole suplimentare care nu pot fi returnate:

Carduri cadou

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.

Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare

Restituire

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, în cel mai scurt timp.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.

Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la [email protected].

Articole de vânzare

Numai articolele cu preț regulat pot fi rambursate. Daca a fost folosti un cod de reduce, suma va fi returnata insa codul de reducere nu va mai fi valabil pentru o urmatoare comanda.

Inlocuire

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail.

Livrare si Returnare

Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la adresa noastra, adresa care a fost trecuta in AWB.

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.

Ai nevoie de ajutor?

Contactați-ne prin email pentru întrebări legate de rambursări și returnări.